söndag 16 november 2008

Hemma efter Kortmakarmaran!

Nu är jag hemma igen. Eller jag har varit hemma någon timme och har redan stökat till det hemma. Efter att jag fått i mig lite mat så satte jag mig att pyssla lite. Håller fortfarande på...

Jag har haft en underbar helg och Kortmakarmaran var sååå kul. Jag hann med 8 kort och en altrad flaska. Själv mycket imponerad! Jag lämnade kvar en del kort i butiken, men de andra ska jag försöka få upp här i bloggen under veckan.

Det var många roliga utmaningar att vara med i och några av dem gjorde jag. Några gånger läste jag inte instruktionerna riktigt och kunde när kortet var klart inte vara med. Otroligt många utlottningar!!!

Det har varit så roligt att få träffa DT-mamma, personalen hos Kortmakaren och några av mina undervbara DT-kollegor. Sen fick jag även träffa några goa tjejer som jag bara beundrat via deras bloggar tidigare.

Tusen tack alla för en fantastisk helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att ses på maran igår! Jag tycker du gör så otroligt snygga grejer - tusen tack för inspirationen! Nu ska jag kika runt i din blogg och har bokmärkt sidan så jag säkert hittar tillbaka igen. Ha det gott!

Anonym sa...

Tack för att du ville komma till oss galningar i Floda. Synd vi inte hann träffas någon längre tid, men det får bli någon annan gång. Du inspirerar! Kram