måndag 24 november 2008

Brrr... det är kallt!

Snön och kylan kom som ett brev på posten dagen innan min födelsedag. Jag borde egentligen inte bli förvånad för det är nästan så varje år. Men jag blir alltid lika förvånad och undrar varför jag inte bytt till vinterdäck. Mössorna fick letas fram. Fick dessutom en ny fin röd mössa i födelsedagspresent.

Igår diskade och diskade jag och sen diskade jag lite till. Det är jobbigt att ha en massa folk på middag när man inte har diskmaskin. Att jag sedan har ett litet kök gör inte saken bättre.

I och med att det har varit partaj i dagarna två så har pysslet varit nerpackat i nästan en vecka. Men igår kom lite fram och jag lyckades få ihop 6 mellanstora askar och 2 stora. Tänkte faktiskt behålla en ask själv i år.

Några av dem visar jag lite senare idag. De andra kommer senare i veckan.

Inga kommentarer: