torsdag 20 november 2008

Ett julkort med nya stämplar!

I fredags innan jag åkte till Floda åkte jag ut till Stämpelgården och hämtade mina & Hattifnatts beställda Inkido Limited Edition stämplar. Så stämplarna fick givetvis följa med mig upp på maran. De båda snökristallerna var de som jag hann testa. Detta kort är gjort efter inspiration från kära Fnattis. Kortmakarens God Jul tycker jag passar bra till de enkla kristallerna. Chipboardflingorna vann jag i en av utmaningarna på maran. Visst blev de fina med Stickles?!?

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag är ju helt körd på snöflingor just nu, så det är klart det här kortet tilltalar mig! Och turkooos..! Snyggt det blev att du stämplat ena silverflingan lite ovanpå texten så det silvriga blandas i det svarta, kul effekt. Jag vill också ha chippisflingor att stickla! :D

Muffin sa...

Så vansinnigt ursnyggt!