torsdag 9 oktober 2008

Manligt kort!

Eller åtminstone ett försök till ett... Denna veckan har de en utmaning i Hero Arts blogg att göra ett manligt kort. Hur svårt ska det vara tänkte jag. Tänk, det var svårare än jag trodde. Är ganska nöjd med mitt resultat. Texten är skriven med ännu ett av mina nya clearstamp alfabet.


Info: Bakgrunden är stämplad med Adirondack Citrus och stämplarna är Hero Arts Circular Design, texten är skriven med Hero Arts Pattern Alphabet, fågeln & ekorren kommer från Hero Arts Tree, Birds and Messages.

Jag ♥ Hero Arts stämplar

1 kommentar:

Maria sa...

Vad fräckt att du lyckats göra ett såpass manligt kort med det alfabetet! När jag sett de stämplarna på bild tänkte jag att det bara går att göra kort åt barn, typ, men de verkar ju funka finfint till annat med! Gulligt med djuren som sitter på bokstäverna :)