tisdag 7 oktober 2008

Kataloger och party!

Idag fick jag en massa kataloger från Hero Arts. Vilket var en del av vinsten. Jag fick hela 2008 års katalog (den var tjock), Vår 2008, Sommar 2008 och Vinter 2008/09. Fantastiskt roliga att bläddra i, men jag är rädd för att jag kommer hitta massor med fler stämplar som bara måste flytta hem till mig. Attans!

Ett partykort... kan alltid vara bra att ha liggandes om man nu skulle bli bjuden på party.


Info: Stämplarna är Doodle Factory samt bakgrund gjord med Hero Arts DesignBlock Stencil. Texten är Loopy Lou stickers från Doodlebug - vilka är helt underbara. Jag har flera olika färger. Och lite Keiser-bling och annat smått och gott.

4 kommentarer:

Maria sa...

Jag hör ljudet från bongotrummorna och ser figuren på kortet dansa...! :-D

Nina sa...

UNDERBART läckert!!

Muffin sa...

Jättefint kort! En hel katalog från Hero Arts - vilken härlig och farlig lektyr!:) Du har en liten utmaning inne hos mig!

Pernille sa...

Superfint kort! Det alfabetet har jag letat länge efter. Vet du vart man får tag på? Tack!