onsdag 15 oktober 2008

Klippt & klistrat!

Igår var ingen bra dag så jag piggade upp mig med pyssel och färg när jag kom hem från jobbet. Inom en månad har jag ca 8 vänner som fyller år och jag måste göra lite grattiskort. Samtidigt ville jag ju vara med i Hero Arts veckoutmaning så det fick bli en kombination.

På det första kortet har jag klippt och klistrat. Slaktade ett av mina papper för att göra kronbladen till blomman. Tyckte att det var såååå fint när jag köpte det, men har aldrig använt det.



Info: Mitten av blomman är stämplad med Circular Design, texten är från Happiness Messages. Båda seten är från Hero Arts.


Info: Massor med olika mönstrade papper. Stämpeln är från Hero Arts Happy Everything. Texten är Doodlebug Loopy Lou stickers.

1 kommentar:

Muffin sa...

Men jösses, vilka fina! Två själar, samma tanke. Jag var nyligen på väg att köpa det där pappret just med avsikten att klippa sönder och göra blommor - kul! :)