tisdag 2 september 2008

Nyheter från Hero Arts hos Kortmakaren!

Redan när jag såg nyheterna från Hero Arts så insåg jag att jag bara var tvungen att beställa en hel del av dem. Kortmakaren har tagit hem de flesta av nyheterna och de finns här i webbutiken.

Kortmakaren även tagit in Hero Arts Clear Circles. Det är cirklar av plast med en metallram runt. Plasten är ganska mjuk så det går bra att göra hål i den utan att det spricker. De är roliga att använda som tags, att stämpla direkt på eller att fästa stämplade motiv på. Cirklarna säljs i en förpackning innehållande två storlekar, fem av varje. 3 cm i diameter och 4,6 cm i diameter.




Stämplar: Long seasonal borders, Owl christmas
Jag har stämplat Merry Christmas med vit StazOn på plastcirkeln, ugglan är målad med Promarkers och snöflingorna är stämplad i en ljusblå färg och sen embossad med Hologram Sparkle.


Vill du se fler exempel på hur du kan använda cirklarna så besök min DT-kollega Elin som också använt dem. Och senare i veckan kommer jag visa fler kort med Hero Arts stämplarna.

Inga kommentarer: