onsdag 24 september 2008

Clearstamp- & Thickersförvaring!

Jag köpte för en tid sedan en "väska" av märket Cropper Hopper för att förvara mina clearstamps i. Måtten lät bra och skulle kunna fungera. Kan meddela att den fungerar bra. I det långa facket så får mina 2 långa clearstamps plats utan problem. Även mina Thickers och nya Loopy Lou stickers fick plats.

Väskan kan öppnas från två håll. Från ena hållet kommer du åt de två minder facken att förvara stämplarna i och från andra hållet har du tillgång till fickorna till de långa. Håll tillgodo med två dåliga bilder, men det var svårt att fotografera själv.


Ett av de små facken där jag stoppat ner ca 12 clearstamp ark.


Det långa facket där ni bland annat kan se några Thickers.

2 kommentarer:

Maria sa...

Den ser ju hemskans bra ut, hörru! Är den någorlunda snygg också?

Susanne sa...

Fnattis: Ja, det tycker jag faktiskt att den är. Är faktiskt riktigt lik bilden.