måndag 12 november 2007

Rörigt hemma & shopping!

I fredags åkte mina gamla möbler ut och jag och mina föräldrar åkte till IKEA för att handla nya sideboards till mig. Fredagskvällar på IKEA är underbara - det var nästan helt folktomt! Väl där så tittar jag på sideboardet och säger -Det här vill inte jag ha. -Det ser billigt ut! Jaha, då var det bara att hitta en ny lösning. Den nya lösningen heter köksskåp i högblank och pappa får snickra. Som ni säkert nu förstår så får jag nu leva med mitt hem nerpackat ett tag till. Hoppas att min pappa snickrar snabbt.

I lördags åkte vi till Mio för att hämta mitt bord och mina nya stolar. Bordet är ovalt vitt och stolarna är i valnöt. Väl hemma och allt är monterat så upptäcker vi att bordet är ruskigt vingligt. Jag hade valt nya ben till bordet som precis var hemkomna och inte provade. Vi fick åka tillbaka till Mio och klaga. Slutade med att jag kom hem med andra ben (som jag egentligen inte gillar, men jag måste ha ett bord som står still). Suck! Det blir inte alltid som jag tänkt mig. Men jag är övertygad om att det blir bra när jag äntligen är klar.
Idag lurade Hattifnatt mig att shoppa lite pyssel från Remember When. Ja, vad ska man göra när det är 20% rabatt och dollarn är så låg?!?
Detta shoppade jag:
QK Snow Day giftset


QK Phoebe skinni mini
QK dies












Sen lite annat smått och gott.

Inga kommentarer: