tisdag 6 november 2007

Pysselabstinens!

Ja, det är väl det jag för tillfället lider av. Jag VILL pyssla men har varken tid eller plats att göra det. Mitt hem är för tillfället helt upp och ner vänt. Jag har nämligen äntligen beställt nya möbler till mitt vardagsrum och det är där jag håller till och pysslar normalt. Jag håller nu som bäst på att tömma mina skåp (så mycket småprylar jag har...) och har kartonger och prylar överallt. Suck!

På fredag kommer mina föräldrar för att hämta mina gamla möbler och på lördag hoppas jag att jag kan hämta mina nya och sen börja packa upp lådorna igen.

2 kommentarer:

Tin@ sa...

Hej nu har jag hittat hit efter en del datastrul....Kortmakartina

Tin@ sa...

Yippey!
Äntligen kan jag få skriva på din blogg oxå. Min dator ville inte att det skulle fungera, men skam den som ger sig. Ditt supercool filur kort är helt outstanding!!! Jag älskar det. Hörs snart igen Kram Tina