måndag 15 oktober 2007

Jag har blivit taggad x 2!

Reglerna:

1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade


Efter att ha blivit taggad av Elina & Maxell så får jag väl skriva ihop några hemlisar...


Här följer 7 halvhemliga sanningar om mig:
1. Jag avskyr kedjebrev och att svara på utmaningar. Det är därför jag har försökt undvika att svara på denna. Så ursäkta Nina att jag inte svarar på din...
2. Jag går med som hundförare på jakter med mina hundar. Trodde aldrig att jag skulle komma i närheten av någon jakt innan jag skaffade hund.
3. Jag håller de flesta jobbiga känslor inom mig och försöker lösa mina problem själv.
4. Hade egentligen inte tänkt skaffa någon hund - nu har jag 2... Ångrar mig inte, men det är ibland ett väldigt pusslande med tid.
5. Jag är efter många "bakslag" väldigt trött på mitt jobb (får ingen semester, jobbar ensam utan kollegor & har för lite att göra). Så nu har jag bestämt mig för att göra något åt det. Det brukar ta lite tid, men det går (har bytt jobb förr när jag tröttnat...)
6. Mina tår på min högerfot är nästan lika långa allihop... Ser mycket konstigt ut.
7. Jag har aldrig tagit ett blodprov och jag är snart 35 år. Undrar vad jag har för blodgrupp...


Tänker inte skicka vidare till fler (som ni kanske redan har förstått). Gör som jag brukar. Svarar och bryter kedjan :D

Inga kommentarer: