söndag 14 december 2008

Veckans Hero Arts utmaning!

Jag tycker att det är så roligt att ge mig i kast med Hero Arts veckoutmaningar. Denna veckan skulle man skapa efter olika färgkombinationer. Det var minsann inte det lättaste. Fem olika färger i varje kombination och de flesta var mörka och murringa - vilket inte är mina favoriter direkt. Jag funderade flera dagar och plockade ihop de olika kombinationerna, men tyckte bara att det blev blähä.

Till slut valde jag onsdagens färgkombination som var den enda som jag kom fram till att jag kunde skapa något efter. Dessa färger skulle vara med.


Och så här blev mitt resultat.


Denna helgen har jag även skickat in bidrag till två andra tävlingar, men de korten får ni se senare. Det är kul att tävla ibland. Ha en fortsatt trevlig helg. Själv ska jag snart ge mig iväg och träna hundarna.

1 kommentar:

Elina sa...

Vad du är flitig!