söndag 7 december 2008

En fullspäckad helg!

Åkte redan innan lunch i fredags på julfest till Ystad Saltsjöbad. Efter ett par timmar i badrock, massage och bubbelpool var det julbord och show och sen sov vi över. Direkt efter att jag kommit hem igår åkte jag ut till mina föräldrar där hundarna hade varit de senaste dagarna för pyssel. Det är 30:e året mina föräldrar & grannar ses för att pyssla. En trevlig tradition tycker jag! Jag fick gjort 6 julkort och 3 andra kort till mamma. Så ni vet vad ni kommer att på se här den närmsta veckan va?!?




Alla stämplar från Hero Arts.

1 kommentar:

Maria sa...

Kolla, ännu fler kort som jag hade missat! Vad härligt det låter med pyssel innan jul - den traditionen måste jag nog norpa och försöka få med sambon på! Härliga färgklickar du gjort :)
Kram!