lördag 22 augusti 2009

Idag kräftskiva!

Idag ska jag ha kräftskiva för några vänner. Så pysslet är udanplockat. Jobbigt att inte ha något pysselrum och oj vad jag kan stöka ner i vardagsrummet när jag är igång :) Västerbottenostpajen är nu i ugnen och kräftorna ligger i sin nya lag i kylen. Har även hunnit med att dammsuga och torka golven igen. Gjorde det i förrgår också, men de där långhåriga som också bor här har en förmåga att skita ner.

Känns som om jag ligger bra i tiden så jag hinner nog köra iväg och träna lite med hundarna också innan gästerna kommer.

Här är inbjudningarna jag skickade. Allt material är från Kortmakaren!









Hoppas att ni får en trevlig helg!

2 kommentarer:

Muffin sa...

Vilka superfina kort! Hoppas ni har en härlig kväll! ♥

Hegu sa...

Men ååååå såååå snygga kräftkort!! jag hoppas att ni fick en trevlig kväll...

Kram
Helen