tisdag 11 september 2007

Nähä...

Det kom inga stämplar idag heller. Tycker att Magnolia är så fantastiskt dåliga på att vårda sina kunder. Jag har beställt deras stämpelpaket två gånger tidigare och då har det fungerat. Däremot kommer jag aldrig att lägga en vanlig beställning hos dem igen. När jag var alldeles grön och inte visste bättre så gjorde jag det. Synd att stämplarna är så fina och stämpelpaketet är verkligen prisvärt.

Nu funderar jag på om jag verkligen ska beställa deras julstämpelpaket. Jag har i alla fall lagt en beställning på mitt första hÄngelpaket så det får kanske räcka... Hrmmm... Tål att tänkas på.

Till helgen är det mässa i Göteborg, men jag har ingen möjlighet att åka dit. Lite synd! Det hade varit kul. Tyvärr så har ju dygnet bara 24 timmar. September & oktober är verkligen hektiska då jag är i väg med hundarna så fort jag är ledig. Men samtidigt så är det ju det vi tränar för resten av året.

Inga kommentarer: