fredag 7 september 2007

Inget stämpelpaket...

Jag hade verkligen sett fram emot att få mitt Magnolia stämpelpaket idag så att jag kunde pyssla i helgen, men det fick jag inte.

Men jag blev lite glad i alla fall när jag var hemma på lunchen för på golvet låg mitt bandpaket som jag prenumererar på från Little Silver Hat. Detta var mitt andra kit och jag är ingen lila person normalt så det ska verkligen bli en utmaning för mig att se vad jag kan göra med dessa band och tillbehör.


Paketen skulle ha skickats ut första vardagen den här månaden, men i måndags kväll fick jag ett mail där det stod att hon var jätteledsen för posten hade inte hämtat upp paketen och att vi som prenumererar skulle får 15% rabatt på beställda band under september. Sånt gillar verkligen jag. Och redan idag hade jag paket hos mig.

1 kommentar:

maxell sa...

Wow vilket läcket bandpaket säger då jag som heller inte har några begränsningar vad gäller färg... ;)