lördag 29 januari 2011

Moxie Fab World: Metallics Section

Moxie Fab World har just nu en massa roliga utmaningar som jag tittat på en tid, men inte hunnit ta tag i förrän nu. Den första jag gjorde var Metallics Section Challenge.


Gold Leaf Metallic, Satin Wedding White, and Pinkini

Det roliga är att jag länge har gått och tänkt att jag skulle skapa ett kort i färgerna vitt, rosa och guld. Så lustigt att jag hittade just en utmaning med dessa färger. Hoppas att ni har överseende med det taskiga fotot.

2 kommentarer:

Nina sa...

Mmmm, så läckert! Fjärilen ser nästan levande ut. KRAM!

Paper Crafts & Scrapbooking Editor sa...

Hey Susanne! Thanks for entering the Metallics Challenge in the Color Inspiration for Card Makers Week suite of six challenges in the Moxie Fab World! I'm so glad you joined in on all the fun! :)