måndag 28 juni 2010

Jag har shoppat!

Jag satt igår kväll och surfade runt och trillade över en bakgrundsstämpel jag bara var tvungen att ha. Insåg ganska snabbt att det var ett stämpelmärke från Australien som endast skickade till grossister. Började givetvis leta efter en butik i Europa som hade denna stämpel. Jag hittade den i en holländsk webbutik. Som tur är har jag läst tyska och det hjälper lite när jag skulle förstå vad det stod i webshoppen :)

Det blev till slut tre bakgrundsstämplar. Stämpelföretaget heter Darkroom Door. Den översta var den jag föll pladask för. Kolla bara in StampingMathildas kort.







2 kommentarer:

Elina sa...

Herrejäklar så snygga!

TheréseC sa...

Så då får man kolla in här hos dig för lite inspiration med den översta stämpeln... ;o)
Har letat efter den länge och hittade den till slut på e-bay, och fick den för några dagar sedan. Sååå glad, för den är ju enormt läcker!!