tisdag 12 maj 2009

Ny vecka - ny utmaning!

Då var det redan ny vecka! Helgen ägnades åt att starta Truls, min yngsta hund, på jaktprov norr om Mönsterås. Vilket innebar att jag fick övernatta på vägen upp. Om ni undrar hur det gick så kan jag meddela att vi fick vårt 1:a pris och är nu uppe i öppenklass. Så resan hem på 4½ timme gick fort. Just därför får ni en bonusbild på Truls idag. Och ja, han är lite galen ;) Min lilla formel 1 bil...



Nu till veckans Hero Arts utmaning. Denna vecka är det prickar och cirklar som gäller. Jag älskar prickar så jag har redan lyckats skapa 3 kort! Men ni får bara se ett idag. Detta eftersom jag tänkte dryga ut bloggen lite. För tiiiiidigt imorgon (kl 6) sätter jag mig i bilen och blir borta två dagar. Sen är jag hemma och vänder på fredag för att åka iväg tidigt lördag morgon igen. Och ja... hundträning alla fyra dagar. Så jag lär inte hinna skapa mer den här veckan.

3 kommentarer:

Nina sa...

TOKLÄCKERT!! Ser redan fram emot nästa uppdatering :)

Hegu sa...

Vad kul att det gick så bra för vovven!:) Kortet är sååå himla fint!!!

Ha en bra vecka!
Helen

Muffin sa...

Underbart kort och ljuvligt foto på vovven!