tisdag 4 januari 2011

Personlig stämpel!

Jag har länge velat ha en personlig stämpel som jag kan stämpla bak på mina kort. Jag har tittat runt lite och inte hittat riktigt vad jag sökt. Dessutom har jag varit lite snål och tyckt att det allt varit lite dyrt. I julklapp fick jag lite pengar av mina föräldrar och min mamma tyckte att jag skulle beställa en personlig stämpel till mig.

Sagt och gjort. Jag satte mig och letade på Etsy och har nu beställt en. Den kommer se ut som nedan.



Det fanns massor att välja bland och jag hade kunnat beställa hur många som helst, men känner mig nöjd med den här.

1 kommentar:

Muffin sa...

Jag har varit på väg så länge att skaffa mig en "riktig" egen stämpel och nu har du inspirerat mig att sätta igång med detta - tack!! (Just nu lutar det åt att jag gör en egen, vi får se - hur som helst så fick jag fart tack vare dig.) Vad fin din ser ut förresten! *kram*