fredag 13 februari 2009

CPS skiss / Cardvaarks utmaning!

Har haft en helt underbar dag idag. Dagen började med en 1½ timmes promenad i solen med Truls (min ena hund), syster och systerson. Var hemma ett par timmar och bestämde mig sedan för att sticka iväg och träna med Truls. Det gäller ju att passa på att vara ute när det är så underbart väder. Insåg att det var snö utanför stan.

Väl hemma gjorde jag ett snabbkort efter CPS skiss 102 och slog ihop den med Cardvaarks hjärtutmaning. Hjärtat klippte jag för hand och stämplade Hero Arts Raindrop Background på, de fina bandet har jag fått från Hattifnatt. Textstämpeln är från HA Tree, Birds & Messages

Skissen


Mitt kort


Imorgon åker jag & Truls ut till mina föräldrar för ännu mer träning och för att hämta hem Leo som har varit hos dem i en vecka. Gäller att träna så mycket som möjligt nu. Vårproven börjar snart...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint!!

lauren bergold sa...

this is bright and beautiful and FABULOUS! i ♥love♥ it!!!

Linda Beeson sa...

What a fun mix of colors, love what you did with the CPS sketch.

Unknown sa...

Oh, I love this! The colors are so bright, fun and unexpected!

SmilynStef sa...

What fun colors ... love those cute little pom poms.

Charity Hassel sa...

lovely work! great use of the cps sketch!

Nina sa...

SNYGGT!! :D