måndag 25 augusti 2008

Jag har fått en award!

Jag blev så glad när jag såg att jag fått en award av Maria/Hattifnatt och Linda. Tack så mycket!



Reglerna är:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Jag har en del bloggar som jag besöker, men här är några som jag gillar lite extra mycket.

Elin - min underbara DT-kollega. Hon sprider massor med inspiration runt sig och sen så är hon en underbar person som jag är glad att ha fått träffa.

Nina - underbart söta Nina. Hon gör helt fantastiska kort och stämplar och inspirerar mig massor. Hoppas att vi kan ses snart igen.

Inger - är en av de omtänksammaste personer jag har träffat. Sen gör hon ruskigt snygga kort också.

Evelina - gör en massa fina saker. Kika in hos henne så ska ni få se.

Kicki - tidigare DT-kollega som nu satsar på sin egen butik och sitt eget stämpelmärke. Otroligt duktig! Glöm inte att kolla in hennes skissblogg.

Muffin - en blogg jag har hittat via Ninas länklista. Väl värd ett besök - för hon gör helt fantastiska kort.

Tettiz - en person som gör stilrena kort och som jag har beundrat sedan jag började göra kort. Gillar verkligen det enkla - det blir bara så snyggt i Tettiz händer.

4 kommentarer:

Muffin sa...

1000 tack för snälla, söta ord inne hos mig och för den fina award - jag blir såå glad! Alltid kul att titta in här också, så mycket fint att se!
Kram på dig!

Elina sa...

Tack raring! Och detsamma till dig!

Anonym sa...

Du måste vara den allra sötaste Susanne som finns! Stor kram till dig!

Nina sa...

Åh, TACK sötaste du!! Håller med, vi måste ses snart... Någon gång i september, kanske? Jag kan ta tåget över sundet. ;)

KRAM!