onsdag 30 juli 2008

Jag har inte hunnit mycket!

Jag har inte hunnit pyssla mycket på min semester - det är för fint väder. Jag har istället tillbringat mycket tid ute med hundarna och sen på stranden. Har faktiskt hunnit göra 5 kort, men 2 av dessa kan jag inte visa än. Sen har jag även gjort en doptavla till min systerson, men den får jag visa en annan dag.

Här är korten jag kan visa i alla fall. Nu packar jag snart för min resa till norrland och är åter vid datorn om 1½ vecka.


Stämplar: Doodle Factory


Stämplar: Doodle Factory och High Hopes


Stämplar: Doodle Factory

4 kommentarer:

Nina sa...

ÄÄÄÄLSKAR dina kort, vännen!! Ha det så bra i Nord, å låt inte myggen äta upp dig!

Anonym sa...

Kaxiga kort!

Miaa sa...

Snygga kort! Hoppas allt är bra med dej!
MVH Miaa

Anonym sa...

Jätteläckra kort! Gillar särskilt kaffekortet! :D