fredag 8 februari 2008

Nya DT-kort till Kortmakaren!

Jag fick ett nytt DT-paket från Kortmakaren och det kliade så mycket i fingrarna att jag satte igång direkt! Jag fick tema bröllop - så ni lär få se en hel hög med bröllopskort framöver.

Denna underbara stämpel finns i 3 olika storlekar så att man kan ha den på inbjudningskorten, program & till bordsplacering. Fiffigt va?!? Dessa kort blev inte bra scannade så jag ska försöka fotografera dem i helgen för att få fram "färgerna" bättre. I verkligheten är de mycket snygga och stilrena.




Här har jag använt mig av Gel-á-tins som oxå säljs hos Kortmakaren.




Jag tror minsann att det finns filurer för allt :D Tycker att denna passar alldeles utmärkt till en inte så traditionell bröllopsinbjudan.

1 kommentar:

Elina sa...

Läckert med vitt på vitt! Vad snabbt du kom igång med senaste dt-paketet...jag är visst lite trögstartad den här gången..