måndag 27 augusti 2007

Lite fler kort jag gjorde på semestern!

Jag lovar att bli bättre på att uppdatera efter hand, men det har varit mycket nu... På kvällarna under veckan som gått har jag suttit hemma och funderat på kort som jag ska göra/har gjort till Kortmakarens DT tävling. Det svåraste var att välja ut en av deras stämplar som jag sedan skulle göra 3 olika kort av - så varierande som möjligt. Just nu har jag gjort 4! så jag får välja bort ett. Totalt har jag nu lyckats göra 5 av 7 kort. Har idag fått några stämplar med posten som jag väntade på för att kunna göra de sista 2. Sen får ni hålla tummarna för mig.






1 kommentar:

maxell sa...

Klart jag ska hålla lite tummar här för dig. ;)

Sedan måste jag faktiskt ta och säga att jag verkligen gillar glittret på bokstäverna på korten här. Äre stickles? Jag gav mig på det på en LO för ett tag sedan och det vart rätt bra faktiskt. Nu måste jag komma ihåg att blinga lite mer...